Lepas praktikal, balik umah.

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh


Lokasi : X pasti.
Watak yang terlibat : As, Indah, Umi aku Dan Aku. 

Umi : As dan indah nk balik rumah bila? 

As : Lepas 19hb (abes praktikal) nk balik terus la ni. 

Indah : (jawapan yang sama) Lepas abis praktikal nk balik la. Parent dtg. 

Umi : Hah. Dah tu Ain Najwa tu kenapa nk balik lewat-lewat sangat ha??? 

Aku : ermmm. ermmm. ermmmm..

Tayangan terpadam. Aku x sempat nk bagi explanation kat Umi aku. Aku nk balik lewat sbb nk hantar Hilda ke Tanjung Malim dulu. dan barang-barang juga. Planned utk tinggal kereta kat sana. dan balik guna Bas. Sbb lepas tu nk balik Tanjung Malim untuk THESIS. 

Tayangan terpadam. dan aku tersedar. Aku bermimpi rupanya. Betapa perkara ini kufikirkan smpai bawak2 dalam tido. Huhu. Umi, I'm Sorry. 

Aku tahu umi kalo boleh abeh je praktikal tu suruh aku terus je balik rumah. buat ape berlama-lamaan di tempat orang. Huhu. Masih dalam dilema. dengan pelbagai tanggungjawab dan komitmen. juga dengan janji. =) apa2 pon apabila harinya tiba moga dipermudahkan Allah. Insyaallah. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...