I never experienced this. Bohhh...

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh

Pagi-pagi tadi da kol Umi, Umi bgtau hujan masih lagi x berhenti. Ohh..baru la aku teringat. Sekarang end of the year. Musim hujan. Pantai Timur bakal tenggelam. Ceh ayat nak saje bagi sedap kan.. Sebab berada di Tanjung Malim, aku x berapa nak ambil kisah ape yang berlaku kat kampung pon. Sampai la tengok status2 kawan2 kat facebook. dengan gambar2 nyer. Seriously it happen again. Hujan yang lebat dan berterusan sehingga paras air melebihi kawasan sungai, tali air, longkang dan sebagainya. sebab tu la melimpah ruah..

ni status kawan2 saya kat facebook. jamu la selera. HaHaHa.  





jom layan gambar kawan2 aku upload kat Fb plak.. tapi ni dah mintak izin Ok ngan dyorang utk pinjam gambar2 dyorang. 

jalan kerumah kak Suzi tu pink tu umah kak Suzi. 

Bilik Sarah Sabilah dinaiki air. 

Depan rumah Aizudin Rojalai. 

Sebenarnya rumah aku x pernah lagi dinaiki air macam ni. sebab mungkin kawasan tinggi sikit kot. HeHe..But, aku ingat tahun2 dulu2 Abah selalu bawak aku dan adik beradik round2 kawasan banjir area Kota Bharu..Hahah gigih kan abah kami..sebab nak tngok air banjir je pon. HeHe. 

Bohbohboh..air banjir is boh..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...