Doakan sahabat kita Amirah Shaari

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh



on 22nd January 2012. 

aku dapat kol drpd Zul, spupu As, bgtau As accident. At first dalam kepala aku..biar betol. atau Zul saja nak main2 kot? but bila aku cerna balik dalam masa 5 saat tu, ni bukan main2. x bunyi suara main2 pon kan. serius. istighfar. then, baru tnya, so mcm mn keadaan dye skrg. 

muka bengkak luka-luka kena jahit dr mulut lagi. peha patah. pergelangan tangan simen sbb retak. 

Allahuakbar. teruk jugak. 

Aku kat Kelantan. As kat Tanjung Malim. Allah. 

n sampai saat ni As, masih kat hospital. peha dah letak besi operate kelmarin. Masih dalam ICU dengan pemantauan Doc. 

Insyaallah aku balik TM malam ni. Moga esok aku diberi peluang untuk melawat As. (Pray)

Beb, kami sentiasa doakan hg, moga hg cepat recover. moga hg kuat semangat. moga hg boleh gelak kuat2 lagi. moga hg boleh ckp x berenti lagi. moga hg boleh lompat just dance lagi. dan sebagainya. Aku nak dngr hg pronounce "capo pulok" dgn expression muka bagai (MelampauKanAkuNakMacamMacam) 
Tapi Aku nak hg tau yang paling kami nak ialah Hg Amirah Shaari cepat sembuh!!!! 

Us. Practicum. 

Kawan-kawan, Fana, Hilda, Mas, Indah, Kutey, Farihin, Mun, Bella, Ija, Dayah, Ezza, Ayu, Atul,  nah hampa tngok la ni senyum as yang x nampak mata tu... 

Take care Dear. We always support U watever happen. Cepat sembuh syg untuk Family hg.. 

bak kata Farhana : terima kasih Ya Allah kerana memilih persahabatan kami utk diuji... dan kini aku lebih mengerti maksud sebenar sebuah persahabatan yg ikhlas.. ~siapa kwn menangis bersama~







2 comments:

  1. bkn as je aku rindu... semua pun aku rindu....

    ReplyDelete
  2. TIBA2 AIR MATA MENGALIR BACA AYAT DI ATAS....tHANKS SEMUA SAHABAT2 AMIRAH KRN MENDOAKAN DIA...DAN THANKS JUGA KRN MENJADI SAHABAT DIA HINGGA KE JANNAH...aMIN.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...