aku asal kelantan

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh 



Orang selalu kata aku orang kedah, the true is aku orang kelantan cuma mungkin pengaruh kawan-kawan buat aku kurang berbahasa kelantan kat universiti ni. xjadi masalah kan? aku x de kacau hidup sapa2 pon kan? cuma ramai jugak yang mentakwilkan hal ini. Oh tetiba hangin. mesti la x. Hahaha. 


Nur Farhana  : Kedah 

Fatin amira : Penang 

Amirah Shaari : Penang 

Nurulatikah Ahmad : Kedah 

Nurul Farihin Mohd Radzi : Kedah 
Hilda Emak : Sarawak

haaaa..aku tengah susun rakan-rakan sahabat aku ni. 

Normasdiana Abd Rahman : Perak

Indah Syafiqah Ismail : Melaka 

Ezza Liyana Badrul Hisham : Kedah

Ismaedayu Ismail : Kelantan
Nabilah Yusof : Terengganu 
Munirah Apandi : Sarawak 


 See the variety of us. We come from different state but Alhamdulillah being so much happy go lucky team mate. Love u guys because of Allah. 

NotaMukaCikgu : Yang penting aku tetap sayang negeri aku dan gembira negeri aku KELANTAN DARUL NAIM walau apa orang selalu kata dan kutuk. Walaupun IC aku bukan 03-KELANTAN. Tapi aku sayang KELANTAN lebeyh. Aku tenang berada di KELANTAN. =) K Bai. 







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...