kalau x abes,bak kat aku.

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh


Kalau x abes, bak kat aku. membazir tu. kesian makanan tu.tp see above! Hahahahaha. 


baru tadi je, balik dr makan dgn kawan2 kat kedai mamak. apa lagi kawan2 aku memang suka layan tosei telor mamak ni.n ezza yang memang first time baru nak merasa tosei telur dan Ezza x suka.jadi x abes la satu tray tosei telur tu. 

dan kebetulan pulak, ak pnya order, roti canai garing x sampai. dye pelawa la aku makan. aku dengan jayanya cakap eh x pe la..kunun2 my stomach is not a trash kan. pastu Hilda cakap, uii membazir. makan la Ain. Dengan x semena-mena aku gagal lagi. Hahahaha gagal la sangat. 

dan berbahagi-bahagi la aku ngan Ezza untuk habiskan semua tosei telur tu. Ok done. The conclusion is Do Not Use Your Stomach as a Trash Can. And In my case, its not trash can but "Elakkan Membazir k". 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...