Macam mana ni?

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh

Balik hari tu, aku sempat jumpa sahabat baik aku, Amni. kuar-kuar makan, test kete Mitsubishi Mirage baru beliau. Hahaha. First dye tengok aku.

 "Bakpo gemuk sangat ni?".

"Eh, gemuk ke? aku dah exercise la. tiap2 petang kot.aku rasa ak ada sedikit kurus la.Gane mg tengok aku gemuk lagi ni?".

Kompiden je ak kan..

"Mg kena usaha Ain. dah berdouble chin kot tu".

"Aku dah usaha la ni.

"Mg lepas ni balik UPSI, balik kg mula, kalo x kurus lagi, x hilang lagi double chin, x payah jumpa ak la. Jumpa ak bila dah kurus la.".

"Gulp"."Serius ni?"

"Aku serius la".

Hahahaha.kawan ak sorang ni suka buat Drama. Drama prOPPA Gannam style la tu.. Hahahaha. Ape pun lantak la nak gemuk ke nak kurus ke. tapi yang penting IMAN tu mesti sentiasa gemuk gedempol. Hah. Kan Kan? sape stuju ngan Aku?? Yeah. 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...