Geram sampai ter'menangis'.

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh



Aku x suka orang yang x bertanggungjawab. tambah-tambah kalau manusia ini spesis lelaki. bukan ape pon cuma dalam kes aku ni bertanggungjawab la hantar balik barang yang di ambil dari tempat orang tu. bukan nya tinggal barang tersebut di depan rumah kami dan mengharapkan kami-kami ni yang menghantarnya kembali ke tempat asal. dan masalahnya, kedudukan tempat itu dekat je dengan tempat tinggal korang. so why not just take that thing and put it back on the place where you take it before. 








aku geram sampai aku menangis. aku x paham kenapa korang x boleh angkut je. kitorang geng perempuan ni buat semua benda from buying all the stuff to cook, the places and cleaning up the place. everything. u guys just take that thing, light up the fire and eat. 

Too much. aku kecewa. tapi siapa aku untuk kecewa bagai kan. watever guys, change it for better tomorrow. may Allah always bless u guys. 


sebab aku geram sangat knp dyorang tinggalkan barang tu kat rumah aku, tears drop. aku geram sampai termenangis. nonsense kan. i realize it but it's ok, aku puas!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...